august 2012

Båteen

Hei!Nå, ikveld var vi ute med båten. Det vil si - Kristiane, Martine, Pappa og Ronja. Veldig koselig tur, til Brevik og tilbake. Kjøpte is og greier. Utrolig fin himmel var det også. Hehe, det var ...

Andrine på besøk

Hei!Nå har akkurat Andrine vært på besøk igjen. Vi har vært litt nede på grasset her og øvd på akrobatikk. Vi har vært litt ute av det liksom, siden det har vært sommerferie, og vi har ikke fått øv...

Stress!

Hei!Idag har det vært litt stress. Nesten rett etter skolen dukka plutselig Andrine opp. Så dro vi på Brotorvet litt etter hvert når Andrine fant ut at de solgte tubetopp. Det var litt stress fordi...

6'er!

Hei!Glemte si det igår, haha! Men jeg fikk nemlig en 6'er på min første engelskprøve. Haha, den var kanskje lett, men samma det! Fikk en 6'er liksom! Fornøyd hvertfall. Happy!

Klubben

Hei!Idag var Katrine og Pia med meg hjem. Så kom Martin etter han hadde gjort lekser. Pia og Martin var nede å bada, og rett etter det dro vi på klubben. Klubben var kjempe morro! Første gang i år,...

Ronjaa

Hei!Da har pappa henta Ronja da. Så nå skal vi passe henne i 4 dager mens tanta og onkelen min er på ferie. Ja, bare et kort innlegg ....

Bursdagen til Siri

Hei!Igår var jeg i bursdag til Siri. Kjempe gøy og koselig! (Rakk ikke blogge igår siden da la jeg ut bilder på facebook, og da hadde jeg ikke tid til å blogge, så derfor blogger jeg nå.)

Båttur

Hei!Nå har vi kjøpt oss båt, så idag har vi vært ute å prøvd den skikkelig! Det var en super fin dag, untatt at vi gikk oss vill da. Den nye båten er topp! Elsker den! Fikk til og med prøve å kjøre...

Frokosten min

Bursdagen til Vilde

Igår kveld var jeg i bursdagen til Vilde. Altså søskenbarnet mitt. Tror hun ble 8år, er ikke sikker. Hadde med kamera, så tok noen bilder. Ja, bildene sier vel noe ..

Innkjøp!

Skal vise dere innkjøpa fra idag. Siden jeg har brukt fridagen min på shopping.Skal bare si med en gang at jeg syntes det er sinnsykt kleint! Helt rød som en tomat å greier. Det er noe som er for t...

Uteskole

Vi har da vært på uteskole på Hydrostranda idag. Koselig når en sånn fantastisk gjeng er med. Var litt slitsomt å gå dit, men heldigvis måtte vi ikke bære sekken vår. Tror vi brukte kanskje ca èn o...

SOLBRENT!

Jepps, da er jeg garantert solbrent! Helt kokt. Ser seriøst ut som en tomat! Jaa, skulle vel egentlig bare blogge om det .. Ja, tok det med photo booth så ikke verdens beste kvalitet .. Vis du se...

Alt i ett

Skjedd noe i hele dag, så blogger for alt nå. Skolen idag har vært fin, fått skikkelig gym, hatt valgfag, deilig. Vi hadde engelskprøve idag, og den skal vi få karakter på. Håper på hvertfall en...

Stranda

Vært en fin dag idag. Har vært nede på stranda med fine folk, kjørt båten med Pia, hoppa på trampolina, spilt badminton, hatt besøk. Da må det jo ha vært en fin dag! Det begynte med skolen da, en ...

Korpset!

Heii! Da har jeg vært jeg vært på korps øvelse. Eller, skal jo ærlig med at det var jo ikke akkurat øvelse. Vi hadde bare en halv time. Tida før brukte vi på til å ta masse kule bilder. Altså jeg t...

"Skolen" og andre ting

Heei! Hadde ikke akkurat skole idag. For klokka halv ni dro hele klassen bort til Langesund, der vi skulle ro litt, og sånt. Syntes det var helt greit - ikke super gøy liksom. Når vi kom tilbake ti...

Fineste dagen

Det har vært en så sykt fin dag idag. Hatt så mange gode venner på besøk. Ble ganske glad når Emilie kom idag. Gladere ble jeg da Pia kom, og like glad når Susanne kom. Så var jo Ida her idag, og r...

Jentekveld hos Katrine - i bilder

Fabrice :c

Åh, har ikke fortalt dette til bloggen ennå, men .. Fabrice skal slutte. Han skal flytte til Fredrikstad. Alle vi i klassen er skikkelig deppa på grunn av det. Det var hans siste skoledag idag. Han...

Dagen min

Idag hadde jeg min første tysk time. Syntes det gikk greit, så tror ikke jeg skal bytte. Ungdomsskolen begynner å gå bedre nå, men enda litt skummelt. Har fått vite at vi skal ha engelsk prøve nest...

Gårdsdagen!

Rakk ikke blogge igår siden besøket var her helt til klokka halv ti! Derfor gjør jeg det nå. Siden det er første uka av skolen, så har vi ikke lekser. Eller noe småtteri da. Nå har vi jo begynt ...

Koos med Sirii

Heii! Jepps, idag klokka kvart over fire dro jeg ut med Siri. Vi hadde det kjempe gøy! Først dro vi til spar - kjøpte meg iiis og en pepsi max. Så dro vi til europris - kjøpte ingenting. Så skulle ...

KristianeMeg.blogg.no

Ja, da skal jeg linke til søstra mi sin blogg - Kristiane. Let's start! Ja, hun er da lillesøstra mi - 10år, heter Kristiane. Hun blogger om sin hverdag og andre ting. Hun har ikke så mange innleg...

Outfit 140812

Ellie Goulding - dilla!

Nå har jeg fått helt dilla på en sang av Ellie Goulding, den er så fin! Hun er så god til å synge. Får bare lyst til å danse!

ÈN DAG TIL SKOLE !!

Åh, da er det bare èn dag til det er skole igjen. Altså imorra. Også starter vi kvart over åtte. Så skal jeg begynne på ungdomsskolen. Så jeg gruer meg litt liksom. Men så er jo ikke alene der da. ...

Svara på spørsmålarunda!

1. Er du 99'er? - Ja :-) 2. Favoritt drikken din? - Hvertfall brus, men varierer på hva slags slag. 3. Favoritt klesbutikk? - Liker Bikbok, men handler sjeldent der. 4. Peneste jenta du vet om? ...

SPØRSMÅLSRUNDE !!!

Heideree! Tenkte å ha en liten spørsmålsrunde. Skal svare på den idag før klokka åtte, tenkte jeg. Pliis still ett spørsmål! Lykketil! :'D

Sekken miin

Jaaa! Jeg har da (som jeg har nevnt i et annet innlegg) fått meg ny sekk. Jeg syntes denne var kulest, så jeg valgte den. Håper jeg blir fornøyd med den da. Forresten så har jeg tenkt å kjøpe penna...

Outfit 130812

Outfit 120812

Utsikt

Dette bilde tok jeg igår kveld - ca ellve på kvelden. Glemte bare å poste det da. Da var himlen skikkelig fin, da.

Badminton

Haha, spilte badminton med Kristiane og pappa ista. Jeg får helt latterkrampe hele tida! Men egentlig blåste det litt for mye da, men det funka! Tror jeg snart skal spille med hvertfall Kristiane g...

Koselig kveld

Heii. Siden pappa og Kristiane (og Victoria) er på Odd kamp på Ullevål stadion, så er jo meg og mamma hjemme alene til midnatt. Jeg ville ikke være med, for jeg er egentlig ikke så veldig interesse...

Båten

Victoria sover her fortsatt. Hun skal hjem ikveld. Idag var vi ute med båten igjen. Vi har ikke spilt noe badminton idag, siden det har blåst så. Nå skal jeg snart spise lunsj, pappa griller pølser...

Besøk

Hei! Victoria sover her - hun har sovi her 2netter nå. Idag hadde vi besøk av Siri. Vi hoppa litt på trampolina, spilte badminton, og spilte på dataen. Når hun dro hjem i fem tida, lå vi ut båten i...

Bursdag!

Halla! Den 8.august, altså for 2dager siden blir det vel .. Hvertfall, da hadde pappa bursdag. Vi hadde besøk fra begge sider, og det var veldig koselig. Mamma var på jobb og kom ikke før midt i se...

En brå start på dagen

Pappa kom å vekka meg klokka kvart på ni, og sa at om en halv time skulle jeg til reguleringstannlegen. Jeg ble litt stressa også var jeg jo litt trøtt. Så jeg kledde på meg og alt sånn og rakk ikk...

Familietrening

Heidere! Nå har vi akkurat hatt en "familietrening." Tok bare sykt dårlige bilder, så tar bare to av bare meg og Kristiane.

Bildeer

Yey!

Halla! Siden jeg ikke hadde så mye å gjøre idag, så tok jeg noen bilder av meg, haha!

Regn

Da er det regn igjen da. Masse også faktisk. Da blir jeg så fort sliten og sånt. Så kjeder jeg meg ekstra mye. Så er jeg som regel inne hele tida. Hvertfall. Lagde frokost idag, siden jeg hadde så ...

Resten igår

Etter pappa henta oss, dro vi hjem. Og her var det strålende sol, og lyn og torden rett ved. Kanskje ikke så fin kombinasjon, men vi hadde hvertfall sol da. Til middag hadde vi noen rester mamma og...

Overnatting

Hallois! I natt sov jeg og Kristiane hos tante Wenche og onkel Jens, siden mamma og pappa var i det bryllupet til seint på natta. Ane var jo hjemme så da ble det ikke bare gamlinger. Eller hun er j...

Bryllup

Igår var jeg i bryllup til onkel Kristian og tante Annikken. Har alltid kalt henne tante Annikken selvom hun ikke ble tante føre nå. Det var et fint bryllup med fine sanger, og flinke folk. Thea og...

Det som har skjedd i overigår

Ikke skjedd noe stort ioverigår .. Eller i overigår var det jo hvertfall vært en deilig og varm dag, med masse sol! I overigår sykla jeg, Kristiane og mamma til Brotorvet og handla litt. Kjøpte meg...

Grå og mørk dag ..

Idag har det vært en grå, mørk og kjedelig dag. Bare regna hele tida! Da blir det nesten bare pc'en hele dagen. Det påvirker litt humøret, men kan jo ikke akkurat klage heller. Så som vanlig pleier...

Videre igår ..

Vi dro fra mormor og bestefar sånn i halv åtte tida. Så var vi så sultne, siden vi hadde ikke spist siden klokka 4 ! Så da dro vi på bergbys. Vi spurte om pappa ville komme å møte oss, men han hold...

Overnatting hos Dann og Best - med Kristiane og Victoria!

Fra i overigår natt har jeg sovet hos "Dann og Best" som vi kaller de. Det er liksom mormor og bestefar. Vi kom vel dit klokka ett i overigår, også henta mamma meg og Kristiane i halv syv tida igår...